سئو چیست؟ | 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج گوگل | سه سوت وب

 

قرار گرفتن در معرض و اعتبار ، و اثر نویسندگی Google

نوشتن مطالب عالی به طور طبیعی منجر به نمایش بهتر چه از طریق رسانه های اجتماعی و چه از طریق سایر وبلاگ ها و وب سایت ها می شود. کاربران فعال و رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسان دوست دارند مطالب عالی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند که به اعتقاد آنها شایسته است. از آنجا که گوگل و بینگ جستجوی اجتماعی شخصی را در نتایج گنجانده اند ، پست های وبلاگ نوشته شده توسط شرکت ها یا افراد دارای شبکه اجتماعی گسترده اغلب به طور مکرر و برجسته تری در نتایج جستجو نشان داده می شود ، بنابراین منجر به بازدید بیشتر می شود.

 

بعلاوه ، وقتی یک وبلاگ خود را به عنوان مرجعی در حوزه خود معرفی کند ، احتمالاً لینک های ورودی را که عامل اصلی الگوریتم رتبه بندی هستند ، بدست می آورد. قرار گرفتن در معرض بیشتر پست های وبلاگ یک شرکت به صورت آنلاین ، هم به خوانندگان آنلاین و هم به موتورهای جستجو نشان می دهد که وب سایت یک شرکت (و به طور گسترده ای ، شرکت) منبع معتبری است ، ایجاد وفاداری به نام تجاری ، بهبود نرخ تبدیل و در نتیجه دید بهتر در موتور جستجو سئو چیست  صفحات نتایج.

 

این اثر با اجرای Google نویسنده تقویت می شود ، که باعث می شود نتایج جستجو شامل علامت گذاری نویسنده باشد ، یک تصویر را در کنار پیوندها در نتایج جستجو قرار دهد. این تصاویر چشم را به خود جلب می کنند و کلیک های بیشتری را به خود جلب می کنند ، در نتیجه بازدید بیشتر ، منجر به بیشتر و بیشتر می شود. بعلاوه ، نشان داده شده است که به دلیل تأثیر رتبه بندی نویسنده ، نویسندگی میانگین رتبه بندی صفحات مورد استفاده را افزایش می دهد.

 

به عنوان یک منبع معتبر در صنعت دیده می شود باید اولویت اصلی همه شرکتهایی باشد که به دنبال ایجاد یک حضور آنلاین گسترده هستند. خوشبختانه ، وبلاگ اولین قدم برای تبدیل شدن به یک منبع صنعت است ، در حالی که از ابتکار کلی SEO بهره مند است.

 

با تمام این روش ها ، شما باید کنترل کاملی بر استراتژی بهینه سازی وبلاگ خود داشته باشید. اگرچه این تنها یک قطعه از معمای SEO است ، اما این یک قدرتمند است و شما باید فقط در عرض چند هفته سود خود را بدست آورید.

 

نکات برتر وبلاگ SEO

به عنوان تعریف تجارت ، شرکت یا سازمانی است که در تلاش برای ایجاد یک جریان ثابت درآمد است و در تجارت کالا ، خدمات یا ترکیبی از هر دو فعالیت می کند. اما اکثر مشاغل فراموش می کنند که برای تعامل واقعی هم با مصرف کنندگان و هم با رهبران صنعت دیگر ، باید راهی برای ایجاد یک خط ارتباطی برای استفاده هر دو طرف وجود داشته باشد.

 

اینجاست که یک وبلاگ کسب و کار فعالیت می کند. و برای رفع بسیاری از ترس ها و تردیدهایی که کسب و کارها از راه اندازی و نگهداری وبلاگ دارند ، ما لیستی از نکات و دستورالعمل های ساده را برای کمک به وبلاگ کسب و کار شما آماده کرده ایم:

 

اغلب ارسال کنید ، مرتباً ارسال کنید

1. اغلب و به طور مداوم ارسال کنید

اگر می خواهید مشکل راه اندازی یک وبلاگ تجاری را پشت سر بگذارید ، حداقل ثبات شما در تکرار پست های خود است. این بدان معنا نیست که شما باید روزانه سه بار پست ارسال کنید. این بیش از حد است هفته ای یک بار ، هر دو هفته یا حتی یک بار در ماه همه این فواصل زمانی مناسب هستند که وبلاگ شما را با محتوای جدید سازگار و تازه نگه می دارند.

 

2. همیشه از رسانه تأیید شده Creative Commons استفاده کنید

مهم نیست که یک عکس در حین جستجوی Google به آن جالب توجه شده باشید ، اگر این یک تصویر یا ویدئو است که هیچ گونه مجوز استفاده مجدد را ندارد ، از آن استفاده نکنید! آخرین موردی که وبلاگ شما (یا کسب و کار شما) به آن احتیاج دارد ، یک پرونده قضایی در انتظار است زیرا شما بدون رضایت از تصویر دارای حق چاپ استفاده کرده اید. برای جزئیات بیشتر به پست بهترین روشهای جستجو در تصویر بروید

 

3. محصولات خود را Hawk نکنید

وبلاگ شما مکانی برای هیچ یک از کالاها یا خدمات شما نیست. این بخش است.

 

4. قانون دعوت به عمل

استفاده از یک فراخوان کوچک چگونه صفحه اول گوگل باشیم  برای اقدام ، یا CTA ، برای هدایت خوانندگان در جهت یک کالا یا خدمات بالقوه خوب است ، اما از بهترین اختیار خود استفاده کنید. به طور معمول ، CTA از خوانندگان اطلاعات تماس ساده مانند ایمیل را در ازای دریافت هرگونه نامه از کتاب سفید رایگان یا کتاب الکترونیکی ، ارائه می دهد.

 

5. بهینه سازی برای بهینه سازی موتور جستجو

اطمینان حاصل کنید که از مقدار مناسب ، در عین حال معقول ، کلمات کلیدی مرتبط در عناوین ، زیرعنوان ها ، کپی ها ، توضیحات متا و برچسب های alt استفاده کنید. با این حال ، این ترفند این است که اطمینان حاصل کنید بین SEO و حفظ جریان ارگانیک در نوشتن خود تعادل برقرار کرده اید. شما نمی خواهید پست های شما مانند روباتی که آنها را نوشته است بخوانند.

 

6. کیفیت و محتوای مرتبط را ارائه دهید

پست های وبلاگ باید در مورد مشتریان شما باشد. عادت نه. مغز آنها را انتخاب کنید تا ببینید چه س questionsالاتی ممکن است بخواهند پاسخ داده شود. شناسایی نقطه درد مشتریان شما در ایجاد ایده های محتوای جدید در مسیر طولانی به شما کمک می کند.

 

7. مواد خود را بازیافت کنید

یک پست وبلاگ ننویسید ، آن را منتشر کنید و فرض کنید همین است. شما می توانید با استفاده از روش های دیگر ، ماندگاری محتوای خود را افزایش دهید. ارسال آن به عنوان پست مهمان ، پیکربندی آن در کتاب الکترونیکی رایگان یا افزودن آن به عنوان اشتراک رسانه های اجتماعی یا خبرنامه ماهانه ، به محتوای شما کمک می کند.

 

8. از Visuals صرف نظر نکنید

در این عصر و روزگار ، بیشتر افراد در اینترنت گشت و گذار می توانند از یک مایل دورتر ، قطعه ای از هنر عمومی را مشاهده کنند


بازار مشخص وبلاگ ,استفاده ,جستجو ,نتایج ,ایجاد ,شرکت ,ارسال کنید ,استفاده کنید ,رتبه بندی ,قرار گرفتن ,بهینه سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

★☆پٰآنْدٰآعِهْ بَنَفْشْ☆★ linkedin اطلاعات تخصصی فناوری و موبایل های هوشمند رئال فایل یک زن مینویسد کیف و کفش سارا Sandrajtz72 home